Опис
Це дуже цікаве авто, якому практично немає альтернативи на ринку. Дешевий, але повноцінний позашляховик. Відсутність рами має плюси - добре керується на швидкості і достатньо місткий салон при невеликих габаритах. У мене зараз дорогий преміальний позашляховик, але на ньому я не відчуваю такої свободи і впевненості поза дорогою як на Chevrolet Niva.
Купив авто в 2007 році в офіційному салоні і був єдиним власником. Ніякого жорсткого бездоріжжя авто не бачило, водних перешкод не форсувало, використовував для подорожей. Об’їздив Україну, пів Європи, був на Чорному морі, в Карпатах, Польщі, Греції, Хорватії. Авто мене жодного разу не підводило, хоча дрібні поломки були - датчики, сальники, склопідйомники. Я завжди купував якісні запчастини тому останні роки авто їздило без проблем, тільки масла, фільтри та рідини міняв. Проблем з двигуном, коробкою чи роздаткою не було.
У авто немає кондиціонеру, звик до відкритих вікон. Обігрів салону гарний.
Поставив дорогу сигналку, якісний антикор, пофарбував бампери в колір кузова, додав протитуманки, бортовий комп’ютер, задні парктроніки, магнітолу Sony з USB/MP3, легкосплавні диски, тонування, датчики тиску на колеса, дзеркала з електрорегулюванням і обігрівом. Обслуговував якісними запчастинами, лив лише синтетику Castrol 5W40. Серйозних ДТП не було, трохи коцнули заднє крило, якісно відремонтував. Все інше в рідній фарбі.
Повний привід працює гарно: понижайка, блок диференціалу. Причепів не буксував, ГБО не ставив, авто весь час на бензині, витрата палива 7-8 літрів на сотню по трасі. В салоні не курили, він доглянутий і чистий, сидіння як нові. В авто все працює.
Стоїть японська резина Bridgestone Dueler A/T, попереду встановлені амортизатори Kayaba. Додатково подарую зимову резину Nokian Hakkapeliitta 2 на дисках. Пробіг реальний, переважно на дальні подорожі.
Як бачите, у авто гарна історія, не гнила, свій ресурс ще не відпрацювала, вкладень не потребує. Продаю дешевше ніж в неї вклав.