Опис
BMW F10 535i в кольорі sophisto-grau brillant metallic, кінця 13го року, рестайл.
Тру драйверська пятірка, на правильному задньому приводі, в заводському м-пакеті, на заводському м-кермі (не алікєкспрес), на заводській м-ходовці, тому власне і сидить трохи нижче, аніж на сток підвісці. Ідеальний баланс між комфортом та спортом. Ідеально стоїть на дорозі, при цьому ти не клацаєш зубами на наших бездоганних дорогах.
По Америці: на аукціоні торгувалась с пошкодженнями передньої частини, не ДТП. В гуглі досить складно знайти фото по цьому авто, сам з цим зіштовкнувся при покупці, але всю інформацію по ній надам, всі звіти є, включаючи карфакс та безліч фото. Тачка приїхала досить давно, не пригонка під зібрати з скотчу та палок і на продаж.
Кат на місці, випуск заводський, чіпів/дейлів не бачила і немає нині.
Зроблений максимально аутентичний чотирьохствол, не стирчащий за кілометр від бамперу, банки на місці. Нічого не корчувалось і не всиралось напівавтоматом.
По комплеткації: бесключ (працює на всіх дверцятах), відповідно відкриття багажнику ногою, NBT, хайфай, Ambient не читайський, завод в два кольори, камера, парктроніки, складання дзеркал, люк, розширена приборка 6WA, задні спинки складні, адаптив, LED туманки, чорна стеля. Що забув, можна додивитись на фото.)
По колесам: два комплекти, літо контік 7й, зима данлоп. Все свіжих років, не пилилось, бурнаутів не бачили.)
В редукторі мастило замінено, в АКПП аналогічно, сайлентблоки редуктора замінені, еластичка не метал, замінена, знизу все сухо, клапанка переущільнена, трубка вентиляції замінена, у фільтрі струги не було і немає.)
Їздить кожен день і багато, 99% трасовий пробіг, постійно дихає повітрям на повні груди, тому і жива та здорова. Пробіг рідний, є випис від офіціалів в пдф.
Будь-які перевірки на будь-яких сервісах, де розуміють що таке те N55 у бмв.)