Опис
Машину будував з 0, під себе. Про неї можу розказувати дуже довго.
Реставрувався кожен агрегат. Не ліз тільки в блок та головку мотору.
Мотор: Все навісне обладнання крім турбіни - замінене на нове, або реставроване. Ролики, ремні, генератор, стартер(реставрація), всі прокладки, патрубки, радіатор основний, інтеркулера - все нове, тільки LR або дорогі замінники.
Форсунки - всі були зняті, відправлені на чистку(150$ + нові кільця, відповідно, та шайби). Вирізаний ЕГР та вся екологія. Стоїть дорогий чіп-тюнінг TD5 Inside.
АКПП: повна реставрація(1400$).
Роздатка: повна реставрація + встановлення примусового міжос. блокування(800$).
Мости:
- задній міст з новим редуктором(блок) Ашкрофт, напів-вісі heavy duty Ашкрофт, головна пара Ашкрофт
- Передній міст -заміна редуктора на 4-сателітний з RR p38 Pegas, ГП - ашкрофт
Ходова: всі сайлентблоки на ричагах замінені на поліуретан(PolyPro), нові шарові спереді, нові сайлентблоки в тязі уатта.
Нові Heavy Duty рульові тяги Terrafirma (передня та задня) + HD накінечники.
Салон:
Змонтований органайзер-спалка. Спальне місце робиться за 3 хвилини. Має розміри 2.10м х 1.25м. Встановлене вебасто з пультом ДУ(сухий фен). Встановлений компресор для підкачки колес Белавто Трофі(160л.в хв.)
Шумо та вібро-ізоляція всього заднього відсіку авто.
Зовні:
- Оригінальний силовий передній бампер Terrafirma
- Лебідка Escape4x4 12500lbs
- Задній силовий бампер з каліткою під запаску
- Лед-балки Prolight на дальнє(250w) та Белавто(на даху)
- Фірмова маркіза - палатка ORPRO ( 2x2.5m)(600$)
- Розширювачі арок 75mm britpart
- Багажник на дах - ориг. LR
Резина CST Cl-18 35/10.5/16
На авто проїхав орієнтовно 4000км(так, 4тис км) . 98% часу - будувалась на СТО.
Це те, що згадав. Вів з першого дня покупки машини бухгалтерію, але зрозумів потім, що немає сенсу цього робити.
Собівартість авто - більше 25$
2 комплекта дисків з резиною. 36х10.5 CST m/t, 35x12.5 Cooper Discoverer M/T