Опис
Зручний та дешевий в експлуатації автомобіль. Встановлене та вписане ГБО 4-го покоління робить експлуатацію ще дешевшою. ТО по газу тільки но пройдено. Наступне через рік (або 15 тис. км).
Заправлявся виключно на ОККО, або WOG. Форсунки працюють справно. Не раджу заливати дешевий газ.
Надійний двигун Gamma 3. Працює рівно. Розганяє автівку до сотні за 12 секунд. Легко запускається навіть за низьких температур.
Тисячу кілометрів тому замінене мастило та фільтра. Тому наступне ТО по двигуну так само через рік. ТО не дороге, там всього 3,3 літра мастила.
П’ятиступінчаста коробка передач дозволяє не смикати ручку надто часто. Передачі вмикаються чітко, синхронізатори справні.
Штатна магнітола окрім радіо дозволяє під’єднати телефон через аудіокабель або відтворити музику з флешки. Ну про CD вже мовчу. Динаміки не риплять, баси можна викрутити щоб аж волосся дибки. За бажання ви можете замінити магнітолу на більш сучасну.
Ручні гальма працюють, підтягнуті, можна дрифтувать. Залипання ручника вилікувано назавжди.
Головна оптика галогенна. Добре освітлює, якщо не економити на лампах. Для тих, кому все ж таки бракуватиме освітлення, встановлені протитуманні фари з можливістю вимкнення. Можна перепідключити напряму до габаритів і використовувати як денні ходові.
Зчеплення вже мінялося. Тому воно в гарному стані. Схоплює рівно, без ривків.
В машині ніколи не палили. Запах в салоні нейтральний без всяких йолочок.
Кузов не гниє, і протримається ще дуже довго. Оцинкований корейцями на совість.
Багажник доволі місткий 500 л. Влізе доросла людина.
Витрата на бензині: 7 л по трасі, 9 л по місту.
Витрата на газу: 9 л по трасі, 12 л по місту.
Продається на зимовій гумі. Перевзуватися вже не треба.
Кліренс середній. Пружини не просаджені. Нещодавно мінялися по колу. Взимку проблем не стане.
Терміновий продаж в зв'язку з переїздом