Опис
Автівка 2017 року, я другий власник з 2019-го (з 11т. пробігу) наразі 60т. Слідкував як за рідною, одразу після покупки на 12т була покрита рідкою гумою (демпінокс, знімається без зусиль, та не потребує полірування) аби захистити ЛКП від сколів та подряпин від мийок и т.д. Тоді ж вона буда затонованна и встановлено ГБО (проїхала на газу 48т) нарікань 0, рік тому робив діагностику - газові форсунки у відмінному стані. На 35т. було замінено рідини ГУР та коробки, на 45т. замінив гальмівну рідину. В двигуні масло ніколи не мінялось пізніше 8т. завжди ллю лише GM, доречі всі рідини залиті теж лише GM, на інші бренди не переходив. Як вже казав, автівкою дуже піклувався, тож робив для себе, атож, встановлена акустика Pride (замість штатних передніх, задніх динамиків та піщалок) та стоїть підсилювач, савбуфера немає, робились для якості звучання а не для змагань. Також була зроблена шумо/віброізоляція: дверей, стелі, полу, багажного відділення, тобто майже всієї автівки окрім моторної перегородки, не хотів скидати торпедо. За заводу не було ремокону (керування магнітолою на кермі) - встановив. Було відсутнє регулювання яскравістю підсвітки - встановлено. Також було відсутнє підігрів передніх сидінь, тож були куплені сидіння з опеля, з підігрівом, боковими підтримками, поясничним підпором, та більшим функціоналом налаштування. Все це було встановленно і підключено як в оригіналі з заводу. Тож було дуже багато зробленно під себе.
Алєж всеж таки є косяки, у вигляді понівечених капота, двох передніх крил та правої передньої стіки( на фото видно) трапилось це через негоду влітку 22 року (впала гілка). Дзвоніть/пишіть якщо зацікавила, якщо ні, гортайте далі. Думки з приводу автівки не цікаві.