Опис
Автомобіль був багато разів при смерті, і давно просив: - "Дайте мені спокійно померти", але ні, господар сказав поживи ще трохи, брате, твій шлях ще не закінчено. Були довгі роздуми, чого з неї хочеться зліпити і в результаті вибір припав на якусь подобу напівспортивного міського авто на кожен день, хто в темі, той знає, що це досить складне завдання. З цією метою, практично відразу після покупки, було здійснено повний ремонт КПП, змінювалося абсолютно все. Після успішної операції, авто було віддано грамотним та досвідченим мотористам. Було вироблено розточення блоку під ремонтні, ковані поршні, які йшли на замовлення. Голові зробили трепанацію у вигляді портингу та вирівнювання всіх впускних та випускних каналів, поставили т-подібні, полегшені клапани, встановили павук 4 2 1, який теж йшов на замовлення, НЕ СТІНГЕР. Прямоточний резонатор та глушник фірми bosal, алюмінієві. Посилені пружини клапанів, розподільний вал ОКБ 54, характеристики не пам'ятаю, гляньте в інтернеті. Олія насос з десятки. Тиск близько 3-4 кг на прогрітому. Рік тому міряли компресію, у всіх циліндрах 14, без перекосів. Заміна олії кожні 5 тисяч, на двигуні не заощаджував ніколи. Двигун капіталювався 3 роки тому, на той момент усі ці сумнівні радості коштували 25 тис. грн. На даний момент пробіг 40 тис. км. Витрата газу 10, бензину 10. Салон більш-менш, до нього особливо руки не дійшли. Передні сидухи стоять з ровера, водійське з регулюванням по висоті та поперековий підпір. По кузову косметика за бажанням. Арки, пороги, дно, лонжерони цілі, без гнили. Дно оброблено мастикою, у порогах залитий мовиль з відпрацюванням. Фари передні нові, новий редуктор, стартер редукторний, генератор змінювалися під час капіталу двигуна. Свічки, дроти, кришка трамблера, бігунок, фільтра стоять нові. Ходівка не гримить. Машина на мені. 5 років в одних руках.