Опис
Експортний варіант. Один власник. Зберігалася під навісом. Задута, дно оброблене мастикою, є незначні сліди експлуатації. Металева решітка радіатора, ковпаки хром, два комплекти.
Двигун: був зроблений капремонт (рідний блок 03 лежить у гаражі), встановлено б/у блок з Ніви. Об'єм 1,6. Масло Liqui Moly MoS2 10W-40. Запускається чітко, працює рівно. Пічка рідна, чищена у 2021, гріє відмінно. Встановлено, але не вписане ГБО. Металевий захист картера двигуна та пильник.
Трансмісія: рідна 4х ступенева кпп, редуктор заднього мосту рідний 03.
Електрика: АКБ встановлено влітку 2022. Стартер "редукторний", працює чітко. Кнопка на охолодження радіатора продубльована у салоні. Двостороння сигналізація. Біксенонове світло на фарах ближнього світла. На фарах дальнього світла звичайні лампи. Все відрегульоване по параметрам. Протитуманні фари (потребують заміни лампочок). Моторчик пічки перебрано у 2021-у, не видає сторонніх звуків. Освітлення салону з клавіш на панелі приладів. Світло заднього ходу - діодні лампи.
Салон: скло дверей, крім лобового та заднього, замінені на тоноване скло (не плівка, "шовкографія") в 2004, після повного фарбування машини. Передні сидіння від Форд Сієрра. Сидіння водія з механічним ліфтом. Підлокітник. Скрите блокування лючка бензобаку. Решітка на задньому склі від дощу та снігу. Заводський набір ключів. Два домкрати. Вогнегасник. Знак аварійної зупинки. Дві літніх гуми.
1500 км тому замінено: рульова колонка (заводська, не реставрація), вал руля, "маятник", вся "трапеція", передні тормозні колодки та головний циліндр зчеплення.