Опис
Ford Fiesta 2013 року випуску, купувалась в Україні офіційно у Winner Я другий власник із салону.
Автівка в дуже гарному стані, що стосується підвіски - вона як нова На 120 тисяч замінені передні важелі і задні сайленблоки
На 130 тисяч виконана чистка паливної системи (чистка дроселя + форсунок)
На 150 тисяч замінені всі рідини (антифриз, гальмівна рідини і т.д.)
На 154 тисячі замінені гальма (диски Бош і колодки), амортизатори (пильники і опори теж), стійки стабілізатора, підвісний підшипник, а також масло і всі фільтра.
На 172 тис. замінені передні шарові
Враховуючи проведені роботи, наступні 30-40 тисяч км потрібно буде лиш масло і фільтра міняти по великому рахунку.
В авто були проведені наступні апдейти:
1. Встановлено і активовано круїз-контроль, дуже крута і зручна опція за містом
2. Активовано бортовий комп'ютер з наступними опціями (температура повітря за бортом, середня і моментальна витрата палива, пробіг за одну поїздку і т.д.) тобто автівка стала розумнішою 3. Встановлено аккумулятор збільшеної ємкості В автівку заливал тільки топове паливо 95 пульс, вентус, мустанг
По кузову є деякі недоліки та сліди використання авто. Було фарбовано локально праве заднє крило та передній бампер.
Гума - НОВА! Літо - Матадор, виготовлена в Січні 2022 року (тільки одягнув) Зима - також файна 2021 року, Bridgestone Blizzak Гуму віддаю з авто, разом з сумкою Форд
Вся гума на дисках, літо - легкосплавні, зима - штамповка.
Із вищеперерахованого Вам напевно зрозуміло, що за автівкою доглядали + вона зараз "нафарширована" всім необхідним, щоб Ви могли сісти і їздити без проблем найближчі 30-40 тисяч кілометрів.
Витрата палива, на швидкості 80-90 реальна витрата зараз 4, 5л/100км, що дуже актуально зараз
По машині необхідно зробити ТО (масло і фільтри) + ГРМ заміна (не роблю цього, бо кожен господар буде перероблювати ТО під себе. Допомога в продажу не потрібна!
Причина продажу - придбав іншу автівку, ця стоїть без діла.
Можливо в оплату частинами