Опис
Машина купувалась у офіційного дилера в Україні. Без серйозних ДТП (не біток, не америка тощо). Абсолютно прозора історія.
Обслуговувалась машина у офіційного дилера у Хмельницькому, потім я купив та обслуговував завжди на одному фірмовому сервісі у Києві.
Попередня власниця їздила мало та обережно. Я за 2 роки теж мало проїхав, тож у пробігу впевнений. Завжди зберігалася на підземному паркінгу.
При покупці вибирав дуже уважно, робив діагностику, щоб була справді жива. Мастило і всі розхідники змінював регулярно, частіше, ніж потрібно за регламентом.
Гарна комплектація, сидіння обидва(!) з електро регулюванням, матеріал - шкіра з алькантарою, дуже зручно влітку та взимку, двозонний клімат.
Також треба підкреслити, що це варіант 2.0 турбо на повному приводі, бо на ринку багато 1.8 на передньому приводі і це дві майже різні автівки по відчуттям )
За ці 2 роки багато що зробив додаткового. Є всі чеки та роздруківки виконаних робіт.
Ось тільки основне:
- Заміна маховика та мастила в коробці (це їх дитячий болячка, виправив щоб потім не було проблем з коробкою), все разом з роботою коштувало 47 тис грн.
- Заміна ланцюга ГРМ, разом із роботою 23 тис грн (можна було ще відкатати 30 тисяч км, але вирішив перестрахуватися)
- Заміна підшипника ступиці, двох сайлентблоків, розвал-сходження плюс заміна опори двигуна (16 тис грн)
- Заміна сепаратора вентиляції картера, заміна пильника шрусу
- Стандартні заміни мастила, фільтрів (3 рази за 2 роки).
Плюс багато всього по детейлінгу та зовні робив:
- реставрація та фарбування колісних дисків у графітовий колір
- Антихром по колу
- Заміна заднього ліхтаря (був з тріщиною)
Машина не нова, це треба розуміти, але у дуже гідному стані.
Перекупам і майданчикам прохання не дзвонити.
Буду радий адекватному покупцеві, торг тільки у капота. У наздогін віддам зимову гуму :)
Якщо не беру слухавку - пишіть тут в чат, або смс (саме смс, бо вайберу нема), або передзвоніть пізніше, можу бути на роботі.