Опис
Авто приганялось в кінці травня минулого року з Німеччини як перше авто для дружини. На практиці виявилось для дружини низьке, потужне і вона боїться ним паркуватися і їздити взагалі. В червні поставлене на облік, пробіг при покупці був 174тис км. За весь час наїздили 8тис км з яких 80% наіздив сам особисто))) Перед експлуатацією було замінене масло ARAL і всі фільтра а також задні колодки. Додатково було: замінені два датчики в двигуні, доставлені передні і задні парктроніки, за тоноване дорогою плавкою Люмар, доставлений фаркоп, замінена магнітола оскільки збирались ставити камеру заднього виду ще, замінена задня щітка з моторчиком в зборі valeo, замінені лампочки в фарах на фісіпс +100% світла, докуплені резинові коврики і коврик в багажник. З останнього місяць назад замінене лобове скло ( пінкілтон Англія ), старе не було бите просто багато сколів мало і подряпин ( фото старого скла є ) а також щітки теж нові вже. Одним словом авто готувалось на пару років вперед. По механіці просто ідеал.. їде як нове авто. Не фарбована жодна деталь. При покупці була вмятина на передньому лівому крилі. Я її витягнув на сервісі але не перефарбовував оскільки перше авто дружині і подумав що поки не на часі ( що ще буде багато чого рихтувати і фарбувати )Враховуючи що це 1.8 турбо то масло збирався міняти кожних 8-9тис км тому фільтра вже всі замовлені, передні колодки теж замовлені і все це лежить в багажнику. На 180-190тис збирався міняти масло в коробці і мехароніку… масло теж куплене вже. Все це з оригінальними ковриками віддам до авто. За окрему плату віддам диски від шкоди А7 з хорошою зимовою гумою йокохама. На авто стоять гарні 17ті диски і хороша резина бріджстоун. Авто не поліроване і хімчистка теж не робилась тому маю уявлення як воно виглядатиме після цих процедур. Продаж не спішний і дурних цін не пропонувати ціна обумовлена тяжкою ситуацією на ринку бо авто без усіх витрат купувалось дорожче ніж продаю. Продаж лише з переоформленням. Готовий до тест драйвів і сто.