Опис
Продаю власний автомобіль Opel Signum. Не перекуп.
Авто 2006 року, грудень, пригнано з Німеччини в 2021 році.
В Україні я перший власник.
Двигун 2.2 бензин, без можливості встановлення газової установки, т.к. прямий вприск.
Коробка передач - автомат.
2 ключів
Авто оцинковане, кузов не гниє, пороги пластикові.
Літня резина Tigar (Сербія) всі 4 колеса. Купувалася літом 2023 року.
Зимова резина: 2 колеса Debica Frigo (Німеччина), купувалась в листопаді 2023 року, відкатала один сезон і 2 колеса польська компанія 2019 року, на наступний сезон повинно вистачить.
Масло заливалось Kroon Oil 5W-40
Остання заміна оливи, фільтрів (масляний, повітряний, салону) відбулась на 251500 км (2 місяці тому).
Частково (4 л) трансмісійне масло в коробці передач мінялось в березні 2024 року, але фільтр АКПП стоїть старий.
По двигуну особливо нарікань немає, не вскривався ще ні разу. В грудні 2023 року було замінено прокладку клапанної кришки. Сама клапанна кришка тут пластикова. По тех. інструкції жор масла - 600 г/1000 км, по факту 300-400г 5W-40. Можливо питання стоїть в маслосйомних ковпачках.
По ТНВД, в жовтні 2023 замінив ремкомплект ACDelco і заливаю бензин 95 виключно на WOG, ОККО, KLO. До цього часу працює.
По ходовій: максимально перебрана в грудні 2023, замінено передні ричаги (вони йдуть разом з шаровими опорами, сайлентблоками), передні стійки стабілізатора, задні важелі, задні стійки та втулки стабілізатора, ВСІ сайлентблоки. Деталі DELPHI (США) та Lemforder (Німеччина). Чеки всі збережені. Нетронуті тільки амортизатори і пружини. Самі амортизатори місцями трохи вологі, але не течуть, поки їздити можна. Оригінальні деталі, які стояли, лежать в гаражі, можу віддати разом з авто.
Каталізатор вирізаний ще в Німеччині. Гофра замінена в грудні 2023 року
В листопаді 2023 було замінено повністю трапецію дворніков
В червні 2023 року було замінено передні тормозні колодки, в грудні 2023 року задні тормозні колодки і ремінь генератора.