Опис
Продаю власне ,перше авто.Після покупки( рік назад) ,робилося та мінялося ВСЕ задля комфортної та безпечної їзди.Перші місяці авто цілувалося в дупку .Милося з піною щотижня, натиралося поліролькою…Останніх два місяці авто обслуговувалося за рахунок фірми ,тому коштів не шкодувалося ні на що.Всі масла прокладки резинки мінялися вчасно та навіть із запасом.Майже за рік суміжного існування, Сеат не підвів ні разу,навіть у люті морози зимою заводився дуже легко просто і не вимушено.Ніяких чеків та проблем не має ,авто працює як робоча конячка щодня.Продається виключно через те ,що для роботи вкрай необхідно більше авто(шукаю щось типу Форд фокус або ж Шевроле каптіва….).
По ходовій питань не має,нічого не стукає їде плавно та без нарікань, ,мінявся радіатор , рульова ,грм,повністю під заміною був кондиціонер та повністю заправлений ,помпа,масло коробки,також передні тормозні диски(задні тормозні є нові куплені ще не встигла замінити)також замінилася магнітола на трішки сучасну на андроїді(обожнюю їздити з музикою) стара магнітола теж залишилося на всякий випадок…1тис км назад під заміною було масло мотора із заміною фільтра та промивкою.(всі наклейки з доказами є під капотом).
Мотор 1,4 ,маленька, компактна ,шустренька машинка (ваг група тому запчастин вище криши)
По машині робилося все по технічній та справній частині(тому деякі нюанси не значні по кузову є ,все таки трохи є віку для машини)Є питання з вихлопною (при покупці були дирки ,тому потрібно замінити) Ціна питання нової вихлопної зі шроту 500 грн(ніяк не доходять руки нею зайнятися )Тому на разі машинка звучить як спортивна та ніби 3,5 турбо дизель .Але на роботу це ніяк не впливає
Зараз стоїть комплект літньої резини та є комплект зимньої резини,також є запасне колесо(не докатка а повноцінне колесо)
Задні підголівники(три штуки ) є ,просто потрібно було зняти за деяких обставин
Є накидки на передні сидіння(на задні не купувалося бо там ніхто не їздить) та також є дві пари ковриків(літні та резинові)