Опис
Автомобіль максимальної комплектації. Купував в салоні Пежо у 2014 році. Перший власник. Без ДТП. В салоні жодного разу не палили.
Заправляв тільки якісним дизелем. Двигун муркоче ідеально. По ходовій питання відсутні. Салон виглядає 9/10. Автомобіль дуже економний та досить комфортний. Витрати пального місто: 5-5,5, траса: 4-4,5.
70% пробігу по трасі, так як багато подорожував. Цей автомобіль ідеально для цього підходить за рахунок великого багажника (500+ літрів) та просторого салону.
Вся історія автомобіля збережена. Наявні всі акти виконаних робіт. Це унікальна можливість побачити все, що й коли замінювалось.
Довстановлено круїз-контроль та сигналізація.
Переднє скло з підігрівом двірників. Дзеркала з електроприводом та з підігрівом.
4 склопідйомники з можливістю блокування 2-х задніх.
Сидіння з боковою підтримкою.
2 комплекти ключів.
Оцинкований кузов. Був додатково задутий з середини через технологічні отвори в 2019 році.
Регулювання по висоті керма, фар та сидіння водія.
Обслуговування проводив завжди вчасно і тільки на офіційних станціях. Все замінював згідно регламенту та рекомендацій після діагностики. Заніну проводив на оригінальні деталі, або краще. Наприклад, передні стійки поставив Kayaba.
Нічний режим дзеркала заднього виду.
Новий акумулятор з ще гарантією 10 місяців.
Автомобіль продавати не планував, тому такий як є. Прийняв це рішення після покупки електромобіля. До автомобіля завжди відносився з любов?ю і він мене жодного разу не підвів.
Дороговартісне ТО було пройдено на 170 тис., км. Прикладаю фото останніх ТО. Потребує проходження наступного ТО, а саме: заміни мастила та масляного фільтру.
З мінусів можу відмітити лакофарбне покриття. Воно втратило свій первозданний колір. Є невелике пошкодження біля заднього бамперу, видно на фото.