Опис
Skoda Enyaq iV-80
привід задній, 150кВт/204к.с.
максимальна батарея 82/77кВт
колір білий перламутр
2021 р.в.
Стан ІДЕАЛЬНИЙ !
пасажирське сидіння, задній ряд, багажник - майже без слідів експлуатації.
ТОП комплектація - таких авто на ринку одиниці !
відрізняється від максимальної (котру в природі важко знайти) кількома опціями
Стисло комплектація:
- максимальна передня (матрична із “вирізанням авто”) та задня (лед+анімація) оптика
- DCC адаптивна підвіска
- салон з натуральної перфарованої шкіри "люкс"
- сидіння водія з електрорег та пам'яттю
- всі асистенти (тревел асіст та помічник в корках присутні)
- тепловий насос
- підігрів форсунок
- омивач фар
- підігріви: передніх, задніх сидінь, керма, лобового скла
- трьозонний клімат-контроль
- атермальне лобове скло
- бічні вікна подвійні
- електропривід багажнику із датчиком відкриття ногою
- 4 usb-c порти зарядки
- місце під ДВА смартфони, одне із бездротовою зарядкою
- наявність як Apple car play так і Android auto
- сенсори відкриття/закриття на всіх 4 дверях
- ембієнт-підсвітка
Рекомендованна ціна нової була 69’000 Євро !!!
В порівнянні з китайським ID.4 геть різні авто.
Навіть в порівнянні з європеським ID.4, Enyaq краще, так саме як Суперб краще за Пассат, а Кодіак за Тігуан - Шкода завжди більша, просторіша ззаду та в багажнику, краше та якісніше оснащена, про що кажуть відповідні ціни на ЄС аукціонах.
Відмінності від ID.4 crozz Pro (або за що я переплачую десь 6к$) - додається в скріні.
Якщо наблизити китайське авто до європейського, тим, що можна змінити в Україні:
- заміна порту 3000$ (більше станцій + можливість заряджання в Європі)
- заміна голови ММП 1500$ (українська мова, рідна наві із доповненою реальністю при наявності проекції, але без корок онлайн)
- фаркоп 1000$ (кому потрібно возити вєли або щось іще)
то це покриває різницю в цінах вживаних ID.4 crozz та Enyaq, але між ними все ще залишається прірва (перелік всіх відмінностей в скріні) !