Опис
Вимушено продаю своє авто, т.к. у Німеччині закінчилася можливість їздити на авто з Укр. номерами. Авто перегнав перегонник, тому після 2 тис. км трасою воно може бути не таким чистим як на фото)
Авто:
В одній родині із салону, гарна комплектація з кліматом.
Минулий і він перший власник - мій вітчим, тому знаю всю історію. Років 15 тому на зимовій дорозі на льоду його занесло, розвернуло і він протерся мордою об відбік від правого переднього крила -> бампер -> ліве переднє крило і в кінці заднє ліве крило біля стопа. Були замінені: Капот, одна фара (від чого вони виглядають зараз різними, більш тьмяна - рідна), обидва передні крила. Можливо, ще передній бампер, точно не пам'ятаю. Одеські майстри зробили похабно, від чого зараз лак з цих елементів сліз. Заднє ліве крило я вже переробляв, зараз виглядає чудово.
У друге мікро-ДТП потрапив уже я, зіткнулися бамперами на малій швидкості. На бампері над протитуманкою залишився слід на фарбі.
В обох випадках подушки не стріляли.
Проблема з низом передніх арок з'явилася 3 роки тому, але у нас вилікувати не встиг, а в Німеччині дуже дорого. Тому зараз вони в такому стані і їм потрібний ремонт.
Пробіг рідний, опосередкований доказ - книга від "MOTOR-GAS" де я ставив ГБО (вписано в техпаспорт) і де відзначалися ТО з пробігами.
Мотор не їсть олію. Долив півлітра тільки якщо багато трасового пробігу між ТО. Але це особливість двигуна.
Поставив kenwood магнітолу, тепер є блютуз
Торік замінив: Задні гальмівні диски с колодками і один задній супорт. Змінював на оригінал. Також новий акум, не оригінал.
У цих чохлах що на фото – машина їздить із салону, так що під ними оббивка як нова.
На машині зимові колеса континенталь, тієї ж фірми у багажнику лежать літні. В обох покришок дуже солідний залишок.
Я не впевнений, що дзвінок до Німеччини на укр. номер безкоштовний, тому краще пишіть в лс або вайбер. Там же зможемо і зателефонувати, це точно безкоштовно)