Опис
Надійний, економний, комфортний універсал.
Володію 1 рік. За цей час повністю обслужив.
У квітні 2023 (195 тис.):
-Чистка ЄГР, чистка дросельної заслонки.
-Масло в двигуні (Motul X-clean EFE 5W-30)
-Масляний фільтр (Bosch)
-Масло в КПП (Motul Gear 300 GL-4 / 5 75W-90)
-Паливний фільтр (Bosch)
-Повітряний фльтр (Bosch)
-Антифріз (Motul Auto Cool Optimal Ultra G12+)
-Гальмівна рідина (Motul DOT 5.1)
-Встановив всесезонну гуму (Kleber Quadraxer 3 185/65 R15)
-Діагностика та дозаправка кондиціонера
Влітку 2023:
-Діагностика турбіни, просто щоб бути впевненим, що з нею все добре. І так, з нею все добре.
-Нова підлога в багажник, бо стара була в поганому стані.
В жовтні 2023 (198 тис.):
-Переущільнював піддон, тому що було невеличке помокріння масла (не текло). Використовував іспанський герметик Ajusa. В той же момент ще раз поміняв масло на таке саме (Motul X-clean EFE 5W-30) і замінив знов масляний фільтр (Bosch), хоча після першої заміни проїхав всього 3 тис. км.
В листопаді 2023:
-Перевірка та регулювання развалу сходження, знову ж таки просто для впевненності щоб все було рівно.
По ходовці зауважень немає, робити нічого не потрібно.
Попередній власник робив діагностику та обслуговування форсунок, з ними все добре, як нові.
Мотор 1.6 CRDI (D4FB), славиться надійністю, умовно вважають міліонниками. Це та версія, де впускний колектор ще металевий:)
По місту витрата 6,2-6,5 дизпалива.
Салон охайний, стараюсь підтримувати в чистоті.
Авто люблю, приділяю увагу та піклуюсь.
Все що потрібно було міняти, лилось та ставилось найкраще.
Все працює.
На приборці зараз пробіг 200,7 тис. Справжній 300,7 тис., рівно на 100 більший.
Попередній власник скручував на продаж :) але оскільки знайомий, то знаю точно на скільки скрутив.
Є косметичні підфарбовування, є царапинки, без пошкоджень, повнюстю цілий.
Причина продажу - бажання придбати авто свіжіше і класом вище.
Авто є на єДрайв ********** , там є ще трошки фоток.
Тільки переофрмлення, або в СЦ (мрео) або ДІЯ.