Опис
Volvo XC-60 T6 inscription повний привід, 2л турбокомпресорний двигун 316к.с Авто пригнане з США, поїздив одну відпустку біля 3000 км., поки на службі, не має смислу щоб авто стояло. По виконаних роботах: заміна крашбоксів, заміна бампера, заміна фар на європейські, заміна правого наконечника, розвал. Заміна масел в моторі, акпп, муфті халдекса, заміна антифризу. Передок був затянутий в бронеплівку, я дотягував бампер, фари і перетягував крило(капот, бампер, крила,дзеркала, фари, під ручками дверей). Перепрошив на Європу, тепер є наші карти з зчитуванням знаків і показуються на приборці радари. Хороша гума, присутні калимки салону і багажника, полка багажника, бапаска і т.п. Авто в максимальній комплектації, з всіма асистентами, круіз, пілот асіст, автопарковка, утримання в смузі, безпечна дистанція, камери 360, парктроніки, проекція, мертві зони, адаптивне світло, поворотне світло, туманки, омивачі фар, безключовий доступ на всіх дверках, авто відкривання/закривання багажника, відкривання багажника проведеням ноги, повне регулювання режимів їзди, панорама з люком, 4х зоний клімат, підігрів руля, передніх і задніх сідушок, масаж і вентиляція передніх, память сидінь, ключі до брам, музика Harman-Kardon. З того що не встиг доробити - це знайти заглушку на одну гайку до колеса, в порту трохи пошкодили пласмасову защіту на дні і зірвали гумову пятку в місці де піддомкрачувати. З того що ще моглоб бути, то це пнєвмопідвіска і музика bowers&wilkins. Які є питання - задавайте, що знаю розповім.