Опис
Автомобіль купувався у офіційного дилера в автосалоні у Києві. Я другий власник із 2017 року. Авто не вимагає жодних вкладень, повністю обслужений, всі регламентні роботи проводилися лише на офіційному сервісі (Тойота Центр Київ «Автосаміт»), на запчастинах не заощаджував ні я ні перший власник (тільки оригінальні). Зберігання паркінг та повний антикор дна та порогів - по кузову проблем нема. Замінений ЕБК АКПП (по гарантії), замінені пильники ШРУСів, ременi та натягувачи, замінений ремкомплект рульової рейки, замінені сальники всі, в т.ч. двигуна, після 200 тис. капітальний ремонт АКП, після 250 тис. повністю замінено ходову (амортизатори та пружини, стійки, втулки, важелі все по колу на оригінал), новий радіатор двигуна (замінено роки 3 тому після того, як старий почав підтікати), у 2018 році встановлено ГБО, у 2023 році зроблене регулювання зазорів клапанів із заміною необхідних стаканів, замінена прокладка клапанної кришки. Встановлено захист двигуна, захист переднього бампера, вихлопна система, дефлектор капоту, вітровики, захист фар - все JAOS. По мотору, коробці і ходовій все ідеально, без нарікань, всі параметри як у нової машини, масло/фільтр заміна щороку по пробігу до 10 тис. км, в 2023 заміна задніх амортизаторів, переднього підрамника, задньої правої маточини. Авто на найнадійніших позашляхових шинах BFGoodrich All-Terrain T/A KO2, всесезонні, ресурс 100 тис. км, при нульовому тиску можна спокійно їхати до шиномонтажу без заміни на запаску (зі швидкістю до 60 км/год), нові, встановив наприкінці 2022 року в Європі, наїздив на них до 5 тис. км. Салон чистий, доглянутий, не потертий і не прокурений. 3 ключа, запасний диск, домкрат та інше. Авто без ДТП, вся машина в рідній фарбі. Продаж у зв’язку з купівлею нового авто. З усіх питань із задоволенням відповім по телефону.