Опис
Toyota Venza - це як RAV4, але трошки краще. Кажу так, бо на RAV4 також їздив, теж на гібриді, хоча тут на смак і колір фломастери різні, але заперечувати факт, що у Venza м'якша підвіска, ніхто не буде, а ще вона вища.
Це комплектація XLE - не база. Відрізняється від бази FULL LED адаптивною оптикою, 19-ми колесами, електрорегулюванням передніх сидінь з пам'яттю водійського на 2 настройки + кермо, підігрівом керма, великим екраном між спідометром і 'тахометром' (тахометра тут немає).
Привозив авто для себе, але продаю у зв'язку зі зміною планів. Покажу всі фото з усіх етапів покупки при необхідності, також розповім детально, що саме міняли/ремонтували.
Є 2 ключа!
По технічній частині все ок, є маленькі недоліки по салону та зовсім незначні зовні. Гібридну установку не зачепило, двигун також, все в порядку. Працює все чітко, по запчастинах брав оригінал. ТО зробив. Безпека відновлена. Були поміняні парктроніки, фара, лобове скло, багажник+ все навісне (бампер, бачки і всякі дрібниці).
Авто дуже економне, в цілому, якщо заморочуватись і тошніти, то можна досягти витрат 5.5 і нижче, але якщо давити трохи педальку, різко рушати і тд, то навіть за таких обставин у вас буде біля 6.5.
Авто дуже комфортне:
зручні сидіння з перфорацією (є вентиляція і підігрів)
кермо регулюється по вильоту і по висоті,
передні сидіння також мають багато регулювань з електроприводом
склопакети всі з електроприводом
бездротова зарядка
Android auto та Apple Carplay по USB
безключовий доступ до всіх дверей
кришка багажника відкривається рухом ноги
тримання в полосі
двозонний клімат
адаптивний круїз
дуже непогана акустика (в деяких варіаціях XLE йде JBL акустика, але тут звичайна)
подвійна підлога в багажнику (рівна підлога)
великий мультимедійний екран (без фризів, швидкий)
гарний червоний колір (не вирви око, а реально гарний), він якийсь там 2 компонентний чи щось типу того
на заправках і мийках всі питають 'Це що нова Venza?'
Авто виглядає яскраво.
Радо відповім на ваші питання.