Опис
Коротко про Мурано в цілому - за ті кошти, за які продається Мурано в мене чи інших - просто нема конкурентів. Ну от взагалі. Або воно буде на 2 літри, або моноприводне, або маленьке, або прожерливе, або ламуче гімно, або дорожче на +-2к$.
Розхід палива:
Бенз
Траса на 110км/год - 9,5 л. Місто 13-16 л.
Газ
Траса на 110 км/год - 12,5 л. Місто 16-20 л.
А тепер щодо саме мого авто.
Найголовніше, коробка - гідротрансформатор, НЕ ВАРІАТОР !!! Супернадійна. Варіатор не любить пробуксовок, різких стартів, довгих навантажень, живе в середньому 100-150К км. Автомату - пофігу. Він просто працює. Таких авто не багато в Україні, зазвичай це американський чи канадський ринок.
Повністю в рідній фарбі !!!
До мене був у двох володарів (вони знайомі, тож майже в одній сім'ї), і я вже +- 3 роки на ньому їзжу.
Все обслуговувалось якісно, грошей на нього не шкодував.А він особливо і не потребував. Окрім розхідників типу рідин, масла і ходової, якщо не помиляюсь, міняв тільки основний радіатор і роздатку. Масло міняв кожні 8000 км. Можливо щось ще було, все записано, зможу показати перелік.
Пробіг реальний і хай він вас не лякає, це авто ще довго буде їздити.
Я коли дивлюсь на об'яви з продажу Мурано, у яких заявлено 200К км і дивлюсь на їх порепані сидухи - про себе посміхаюсь ))
Все працює справно, автомат перемикає плавно, двигун шепоче.
З недоліків.
На фото видно невеликі місця корозії. Я вже записався на усунення цих проблем, але поки чекаю черги, виставляю дешевше на суму ремонту (мені назвали 500 $), логічно, що після ремонту підніму вартість авто.
Лобове скло замінено на Pilkington. Старе було тріснуте і дуже коцане вже.
Індикатор палива інколи дуркує, коли залишається менше половини, але у мене бак зазвичай повний, їзжу на газу, тож мене це не турбувало.
Підігрів дупи на водійському - працює тільки одна половинка. Теж не принципово було.
Всьо ! Можливо я щось і забув, але то не навмисно і дрібниці будуть, в цілому тачка охайна і ставився я до неї дбайливо і з турботою.