Опис
Машина із США. Замовляли собі. Деталі для ремонту купували оригінальні. Причина продажу з машиною не пов'язана – ремонт у будинку. Під час відновлення машини питань крім зовнішніх видимих пошкоджень виявлено не було. Усі подушки цілі, не стріляли.
Пробіг – 19 000 км (Україною проїхав ~ 7 000 км). Середня витрата приємна (~7 л/100 км, їжджу спокійно). Двигун 2,5 л (186 л.с.): у місті та на трасі, наприклад, для обгону, потужності цілком вистачає, навіть із запасом. Візуально кліренс невеликий, але насправді виявився достатнім для міста (середні бордюри не затирає, навіть глибокі ями перекочує без проблем, не чіпляє).
По корпусу є деякі коцанки та вм'ятинки (на фото: двері праворуч - результат діяльності неакуратних людей на парковці), потертості на правому передньому диску (теранули бордюр) тощо.
Розумний торг у машини доречний.
Металевий захист двигуна в подарунок (не встигли поки що встановити).
Машина из США. Заказывали для себя. Детали для ремонта покупали оригинальные. Причина продажи с машиной не связана - ремонт в доме. Во время восстановления машины, вопросов кроме внешних видимых повреждений обнаружено не было. Все подушки целые, не стреляли.
Пробег - 18 000 км (по Украине проехал ~ 6 000 км). Средний расход приятный (~7 л/100 км, езжу спокойно). Двигатель 2,5 л (186 л.с.): в городе и на трассе, например, для обгона, мощности вполне хватает, даже с запасом. Визуально клиренс небольшой, но на поверку оказался достаточным для города (средние бордюры не затирает, даже глубокие ямы перекатывает без проблем, не цепляет).
По корпусу есть некоторые коцанки и вмятинки (на фото: двери по правой стороне - результат деятельности неаккуратных людей на парковке), потертости на правом переднем диске (теранули об бордюр) и т.п.
Разумный торг у машины уместен.
Металлическая защита двигателя в подарок (не успели пока установить).