Опис
Рестайлінг, тепловий насос, проц Ryzen, подвійне скло, бездротова зарядка, електропровід багажника, фари матричні, поворотне освітлення, обігрів всіх сидінь та двірників.
Батка максимальна - Panasonic 82 кВт, вважається кращим варіантом для Тесли - потужна і ємка. Залишок 99%.
Нечастий конфіг - є і парктронікі і Tesla Vision (типу камери 360 по-теслівськи), в новій прошивці можна переключати з екрану на вибір. Є автопарковка.
Куплений FSD (опція коштує 8к $)! При бажанні це можна активувати в Україні.
Встановлені оригінальні карти України 2019 (пише % заряду до точки призначення). Карти не злітають при оновленнях.
Ззовні переробив під європейку - ПТФ білі, задні ліхтарі замінив на оригінал з жовтими поворотами (глобали), дзеркало євро. Зроблено якісне тонування, приклеїв чорні значки Тесла і ліп-спойлер аля перф:)
Помилок ніяких немає. ДТП по Україні не було, навіть незначних.
Фактично я перший власник, приїхала в Полтаву з пробігом 1200 км, в Америці була зроблена лише 1 зарядка) В США в неї в?їхали в припарковану, із пошкоджень - 1 фара, бампер, капот, радіатор, вентилятор - замінено. Безпека вся заводська, повністю була ціла. Піро замінений на оригінал, не Китай! В салоні тачка абсолютно нова, приїхала ще в заводських плівках - кермо, консоль, екран, дзеркала. Деякі плівки досі не зняв. На екрані поклеїв захисне скло.
Встановлена підсвітка салону зі зміною кольорів, яскравість/вимикання регулюється прямо з екрану самої Тесли.
Сертифікати є, прошивка остання - V12.
Тесла зберігається у власному підземному паркінгу, зарядка лише 16А (хоча доступна потужність на паркомісці 32А/7квт), батку тримаю 40%-80%. Підтримка швидкої зарядки CCS2, потужність що я бачив особисто 149 кВт. Швидких зарядок було до 10.
Запас ходу пише 575км, фактично влітку при 140 км/год можна проїхати 350 км, тому мабуть при 90 км/год більше 500 проїде, я не пробував. Взимку в сиру погоду при 120 км/год проїжджає 330 км, теж цілком достатньо.
Гума Michelin, майже нова. Килимки зимові і ворсові