Опис
Tesla Model 3 2018 LR RWD USA + CCS2 порт
Автомобіль був придбаний для себе. Проїхав на ньому ~30 000 км, більша частина з них по дорогах Європи. В машині замінив порт зарядки на європейський CCS2, з яким комфорт подорожей вийшов на новий рівень. За час володіння автомобілем, батарея просіла на 1-2квт, це пов?язано з тим, що максимальна деградація відбувається в перші 30 000 км (при купівлі було 34 000 км), і моя обізнаність в тому, як правильно заряджати та експлуатувати акумулятори в електромобілях.
В США автомобіль отримав удар в задню частину, через це всі подушки безпеки залишились цілі. В Україну автомобіль приплив не з розрядженою в нуль батареєю та був відремонтований.
? стоїть порт CCS2 (~1700$)
? залишок батареї 70 квт
? пробіг 64 100
? купувалась з пробігом ~34 000 км
? за цей час втрати батареї 1-2 квт
? нормальні європейські дзеркала
? подовжувач для сім карти
? довічний преміум (економія 100$ в рік)
? куплений FSD (зараз він теж тільки по підписці, але сенсу в ньому не дуже багато)
? з машиною віддам: зарядний пристрій з можливістю заряджатись без заземлення (~300$), кабель type 2 - j1772 (~$250), перехідник j1772 to type 2 (~$150), майже нову зимову гуму (~500$)
? удар був в задню частину. Безпека ціла
? машина не потребує вкладень. Сів і поїхав
З машиною йдуть речі, які точно знадобляться (зарядка, кабель, порт ccs2, зимова гума, докатка) майже на 3 000$, не рахуючи час на те, щоб розібратись що треба, знайти кращий варіант і купити його.