Опис
Не бита, не фарбована, в ДТП не була. комплектація SV (претоп). в авто не курили, малих дітей не возили, не таксували. в еко режимі реальний запас ходу влітку по місту 160км, з кондиціонером 130км, взимку 120км без пічки та 80км з пічкою, а без еко-режиму аж страшно натискати педаль газу, машина стає якимось агресивним гіперкаром з моментальним крутним обертом, тому пару раз отримав яскраві емоції в потоку і забув про кнопку перемикання режимів.
для вересня-березня є дуже зручна функція підігріву руля, а тканеві сидіння швидко нагріваються на відміну від шкіри. спочатку був обурений що з заводу нема парктронику, але задня камера чітка і малює реальні пропорції з проекцією ходу, тому заводська економія на цьому зрозуміла.
стан батареї: опціональна збільшена на 25% батарея (30кВт), 10/12 паличок, СОХ 78%, заряджаю авто в теплому гаражі на повільній зарядці, а взимку для профілактики пару раз швидкою, щоб розігнати хімію батареї. перший власник в Україні, варто відзначити, що машина з Канади, а не Америка.
рідне світло було гірше ніж від запальнички, тому поставив гарні світлодіодні лампи, а далі не колхозив нічого, бо не треба, стокова музика звучить насичено як на басах так і на верхніх, усі підігріви, безключові доступи та інші стандартні запити комфорту вже є.
нещодавно 18.12.23 обслужив ходовку на 200€, тому стан сів-поїхав і забув про сервіс.
В ПОДАРУНОК зарядний пристрій на 16А (3.5кВт) щоб машина повністю заряджалася за ніч та комплект зимової гуми.