Опис
Продам власне авто яким володію вже 14 років і в яке вкладено багато коштів і сил. Все робилось по максимуму і доводилось до ідеалу. Авто клубне і хто зі мною знайомий той знає що все робилось з душою і доводилось до ідеалу. Одразу скажу за ціну і логіку ціноутворення щоби у багатьох піна не йшла ротом)). В авто вкладено ще машини півтори. Навіть якщо рахувати по цінам б/у, а не по тим як все куплялось і робилось то вийшло +9000$ і ще плюс ціна авто. Крім того в ці розрахунки не закладав 1500$, які пішли на повну капіталку мотору (компресія ідеал, мотор чистенький, масло не їсть). З урахуванням того що тури продаються в середньому 7500 (навіть пусті барабани) то вважаю докласти 2500 і отримати набагато більше чим ця сума гарна пропозиція. Є деякий торг. Кому необхідна ще менша ціна то пропоную її досягнути шляхом зняття деяких ніштяків і приведення в більш стоковий вигляд. Деякий час авто буде продаватись як є (не втратьте свого шансу купити зроблене авто ніж потім вкладати набагато більше. Хто знає як це все накладно і по грошам і по силам той зрозуміє). Авто продається на оригінальних дисках ауді R17, які на фото. (Диски не варені. Пофарбовані в колір який мені був цікавішим. Шини топові nokian hakkapelitta 10. Куплялись по 4500 за шину). Літні bbc r18 теж можуть бути продані але окремо.
По конфігурації (одразу пишу ціну на елементи за рахунок зняття яких можна зменшити ціну на авто):
1) мотор відкапіталений. Заводський хон в блоці. Були замінені кільця, масляний насос та його цепка, натягувач цепки та цепь на валах, зірки на валах, вкладиші шатунні та коренні, втулки шатунів, шайби розбігу колінвалу, сальніки колінвалу задній та передній, мск, напрявляки клапанів, клапани притерті в 3 плоскостях, ще куча всякого). Масло лікві молі кожні 8тис. Відкладень(нагару) не має. Форсунки почищені. Масло не їсть. Компресія ідеал
Оскільки тут ліміт по символам то список кофігурації (ніштяків) прикладу в фото окремо. Порядку 45 позицій. Де ви ще таке зустрінете?:))